۷ پاسخ

من عسل با شیر روزی دوبار بهش میدم

بیسکویت نادر عسلی بخر بده بعد عسل توی شیر حل کن کم بعد دیدی واکنش نداره دیکه بدههه

بعد از یکسال. تست کن اگه تا۳ ۴ روز حساسیت نداد دیگه راحت بده

تا یک سال عزیزم من الان به پسرم گاهی وقتا میدم از دکتر پرسیدم

بهداشت به من گفت میتونی بدی الان
ولی هنوز تست نکردم من

تا یک سال
بعدش با تست حساسیت از یه جای مطمئن میتونی بدی

دوسال

سوال های مرتبط

مامان آرتین و آوین🧿 مامان آرتین و آوین🧿 ۱۷ ماهگی
مامان دِلنیا و دِلارا مامان دِلنیا و دِلارا ۲ سالگی