سلام خانما کسی بیمارستان امین زایمان کرده ؟

۴ پاسخ

من زایمانم امینه

سلام عزیزم خوبی درخواست داده بودم

بله عزیزم من بیمارستان امین زایمان کردم

بله من زایمان طبیعی داشتم خیلی خیلی راضیم ازهرلحاظ

سوال های مرتبط

مامان مامان دلوین مامان مامان دلوین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دوقلوها💙🩷 مامان دوقلوها💙🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی
مامان نینی مامان نینی روزهای ابتدایی تولد