خانما شما جای من بودید چکار می کردید

تصویر
۱۵ پاسخ

تو هم عین سگ گازش میگرفتی که دیگه بهت نگع سگ

عزیزم رفتار شما به عنوان یه مادر نرماله
ماهم داد می‌زنیم و بعدش ناراحت میشیم
یه روز بچه رو بزاری پیشش متوجه میشه

یاخدااا یکی میخواد مراقب شوهرت باشه 🙄🙄🙄

هر دو تاتون باید برید مشاوره
نمیتونید کنترل رو خودتون و احساسات تون داشته باشید.

زنگ بزن بیان ببرش چوب بکنن تو استینش تابفهمه زن زدن نداره

من نسل اون مرد رو منقرض میکنم بخواد چنین کاری با من بکنه حتی فکرشم رو بخواد کنه چ برسه دست بهم بزنه

مادری ک داد نزنه اصلا مادر نیس فک کنم رباته ... این قضیه کاملا طبیعی و نرماله


اما کار شوهرت بیشتر نیاز داره ب مراجعه به تیمارستان عزیزم 😊😊😊

بگو من مادرم خستم تو چی
تو باید بری تیمارستان نه من
وحشی گیر من بیفته چوب تو آستینش میکنم

شوهرت تیمارستان لازمه بابا
من اینقد داد میزنم و غر میزنم شوهرم هیچی نمیگه طفلک فقط میگه زن نگرفتم که اژدها گرفتم🤣

ببخشید ولی غلط کرده پاشو گذاشته، ادمه دیگه یه موقع پیش میاد عصبانی میشه حالا تو سر هر چی داد زدی اون باید ارومت میکرد، مگر اینکه در حال دعوا بودین، که در اون صورتم حق برخورد فیزیکی نداره تو داد زدی اونم بزنه خوب چرا اینکار رو کرده، حب داری ناراحت باشی

همیشه اینجوریه اخلاقش یا چون داد زدی اینجکر کرد

تو خوبی بابا من ظرف مرف اینا میشکونم😂😂😂

هر دوتاتون باید مدیریت هیجان یاد بگیرید

شما حالت بد بوده
اون چرا همچین واکنشی نشون داده آخه

غلط کرده
چرا داد زدی؟

سوال های مرتبط

مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی