من از ۶،۷ ماهگی جدا کردم ،الان سخت تره همه چیو میفهمن
الان بچه ها اضطراب جدایی دارن، جدا نکنید بهتره صبر کنید تا ۱۸ ماهگی
من از ۹ ماهگی گذاشتمش تو تخت خودش تو اتاق خودش،منو همسرم هم پایین تخت تو اتاقش می خوابیدیم،دیگه عادت کرد به تختش و اتاقش و الان دیگه خودش تنها تو اتاقش می خوابه،ظهر ها هم فقط تو اتاق خودش می خوابونم که بدونه جای خواب فقط تو اتاقشه
منم بچم بيدار ميشد ولي خب خوابم سنگين نيست متوجه ميشدم بهش شير ميدادم ميخابيد الانم خداروشكر ديگه براي شير شب بيدار نميشه
من ٦ ماهگي جدا كردم و بسيار راضيم هيچ وابستگي موقع خواب ب من نداره ، وقتي بذاري مثلا تايمي بچه رو جدا كني ك متوجه بشه همه چي رو اون موقع جدا نميخابه و وابستگي داره
من که اصلا جدا نمیکنم تا وقتی قشنگ مستقل شه. میترسم پتوش بیوفته رو صورتش یا یه اتفاقی بیوفته براش منم نفهمم
تا ۱۸ ماهگی بچه به مادر وابسته هست بعدش باید جاشو عوض کرد کم کم
بچم منم زیاد پا میشه
من از بالای تخت
فعلا گذاشتمش پایین تخت
تخت دونفره رو منو نی نی میخابیدیم
دختر منم همینطوره 😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.