۴ پاسخ

بیخیال شو
استرس فکر میکنم اصلی ترین عامل باردار نشدن هست
تو فقط اقدام کن هم ماه و به خودت برس بقیش دیگه مهم نباشه برات

دقیقااااااا

من انقدر منفی دیدم که دیگه طرفش نرفتم حتی ماهی که باردار شدم نرفتم سراغ بی بی چک مستقیم ازمایش دادم
بنظرم سعی کن خیلی استفاده نکنی صبور باشی اگه دیدی خیلی عقب انداختی و مشکوکی استفاده کن فقط

چند روز تاخیری؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
راحیل راحیل قصد بارداری
مامان میرقند مامان میرقند قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سیزدهم بارداری
مامان نورزندگیم👶🍼 مامان نورزندگیم👶🍼 هفته بیست‌ویکم بارداری
تارا🌟✨ تارا🌟✨ قصد بارداری