عزیزان علت جفت پایین لولایینگ چیه؟
چ باید کرد؟ عادیه؟

۶ پاسخ

برا منم اوایل پایین بود بعدش خودش اوکی شد

هفته ی شما طبیعیه پایین باشه
کم کم میره بالا

منم پایینه راستی شمام زیرشکمتون دردمیکنه

منم همینه دکترم گفت کم کم میره بالا

زیاد پایین نیس با استراحت بالا میره

ژنتیک بله طبیعیه سزارین میشی

سوال های مرتبط

مامان مروارید🩷 مامان مروارید🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۵ ماهگی
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماه من مامان ماه من روزهای ابتدایی تولد