اینا برفکه بنظرتون؟؟

تصویر
۸ پاسخ

چون فقط شیر میخوره.از اونه،کاملا طبیعیه نگران نباش

نه برای شیر هستش

نه طبیعیه

زبون دختر منم اینطوریه فک کنم شیره چون من با گاز استریل تمیز کردم رفت ولی بازم برگشته بالا میارن میمونه رو زبون اینطوری میشه

واسه پسر منم هست من شنیدم بخاطر خوردن چیزهای داغه من چای و غذای داغ میخورم بچه شیرم میخوره اینجوری میشه رعایت ک میکنم خوب مبشه

اووووخ چ قشنگم مونده عکس بگیری 😂❤️

اگه برفک باشه کل دهن پر میشه

نچچچچچ

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان پناه✨️ مامان پناه✨️ ۳ ماهگی
مامان دخملی هام مامان دخملی هام ۷ ماهگی
مامان آیهان🐣🩵 مامان آیهان🐣🩵 ۱۴ ماهگی
مامان lena & Liam مامان lena & Liam ۲ ماهگی
مامان مامان نیلا🥰😘 مامان مامان نیلا🥰😘 ۱۶ ماهگی
مامان جوجه رنگی🥲💜 مامان جوجه رنگی🥲💜 ۶ ماهگی
مامان حسنا💓🧚‍♀️ مامان حسنا💓🧚‍♀️ ۳ ماهگی