خطرناک نیس میره اصولا ولی دکتر برا بچه من ی دارو نوشت عالی بود دوبار بزنی رفته
برفکه عزیزم
مزخرف تربن چیز دخترم تا یکسالگی مدام میگ فتش با قطره نیستاتین میره بگیر بزن دیگ نمیخاد ببریش دکتر
۸ ساعتی بزن بهشون بخوره هم اشکال نداره
اره عزیزم اگه با دستمال یا بادست نرفت برفکه قطره نیستاتین از داروخانه بگیر من یک ماهه درگیرشم😐😢
این برفکه گلم از داروخونه قطره نیستاتین بگیر
شیر نیست؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.