۶ پاسخ

خطرناک نیس میره اصولا ولی دکتر برا بچه من ی دارو نوشت عالی بود دوبار بزنی رفته

تصویر

برفکه عزیزم

مزخرف تربن چیز دخترم تا یکسالگی مدام میگ فتش با قطره نیستاتین میره بگیر بزن دیگ نمیخاد ببریش دکتر
۸ ساعتی بزن بهشون بخوره هم اشکال نداره

اره عزیزم اگه با دستمال یا بادست نرفت برفکه قطره نیستاتین از داروخانه بگیر من یک ماهه درگیرشم😐😢

این برفکه گلم‌ از داروخونه قطره نیستاتین بگیر

شیر نیست؟؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان🐣🩵 مامان آیهان🐣🩵 ۱۴ ماهگی
مامان کوروش و کیان مامان کوروش و کیان ۷ ماهگی
مامان دخملی هام مامان دخملی هام ۷ ماهگی
مامان مامان نیلا🥰😘 مامان مامان نیلا🥰😘 ۱۶ ماهگی