گوش پاک کن آروم بکش روش اگه پاک ننشد برفکه،بروسریع درمان کن
من دخترم روزبونش برفک زد هرچی به مادرشوهرم گفتم برفکه گفت نه شیرته،بردم دکتردارو داد ولی برفکش ریخت به سینم الان ۲۰روزه شقاق سینه گرفتم ازدرد باگریه شیرش میدم هرچی داروهم استفاده کردم خوب نمیشه
پایین لبشه
فک کنم برفکیه
اگه سقف دهنشم هست ببر دکتر
پوست لبش نیست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.