۴ پاسخ

شیرپاستوریزه در غذا مجازه

ن عزیزم
خوشمزه هم نمیشه که

نه نباید بریزی که سوپ دیگه خودش لعاب داره

ن نباید بریزی
شیرخشک نباید حرارت ببینه

سوال های مرتبط

مامان مغزبادومم🌸🩷 مامان مغزبادومم🌸🩷 ۵ ماهگی