۵ پاسخ

سلام منم الان مشکل شمارو دارم میه راهنماییم کنید

دختر من نمیخورد شیشه شیر دیگه گرفتم خورد

شاید داره اعتصاب می‌کنه پسر منم همین بود ده روزی الان یکم بهتر شده
فق توی خواب میخورد

یه کوچلو نبات بنداز تو شیشه شیرش شیرین بشه میخوره

شاید طعمشو دوست نداره عوضشکن

سوال های مرتبط

مامان ایلیاوتودلی🩷 مامان ایلیاوتودلی🩷 ۱۴ ماهگی