مامانا جفت قدامی خوبه؟؟

۶ پاسخ

منم جفت قدامی ولی سزارینم

منم جفتم قدامی هست ولی تو 17هفته حرکتدنی نی رو فهمیدم

جز جفت سرراهی همه خوب و بی خطرن فرقی نداره

من جفت قدامی حرکاتا بچه هفته20حس کردم

بله فقط ماهاکه قدامی هستیم نسبت به جفت خلفی دیرترمتوجه حرکات جنین میشیم

آره من دو بچه اولم جفتم قدامی بود طبیعی زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان معجزه🎀 مامان معجزه🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نفس💕 مامان نفس💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان تودلی هام🫀 مامان مامان تودلی هام🫀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان برسام مامان برسام ۸ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی
مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد معین 🩵🤰 مامان محمد معین 🩵🤰 ۴ ماهگی
مامان معجزه❤️ مامان معجزه❤️ ۹ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد