خانوما جفت قدامی خوبه؟

۵ پاسخ

منم جفتم قدامی هست ، این نیست که بگن خلفی خوبه یا این ... هر کدوم یه تفاوت خاصی داره مثلا میگن قدامی دیرتر حرکات حس می‌کنی

قدامی ینی جفتت پایینه
نزدیک دهانه رحمه
البته منم همینجورم دکتر گفت بچه رشد کنه می‌ره بالا خودش کم کم

خلفی اول جنینه بعدش جفت
قدامی اول جفته بعدش جنین
به جنسیت ربطی نداره
موقعی ک داشته شکل می‌گرفته اینجوری شکل گرفته

فرقی نداره فقط حرکات بچه رو دیرتر حس میکنی

بله عزیزم جلوی جنین شده مشکلی نداره و احتمالاً دختره

سوال های مرتبط

مامان محمد معین 🩵🤰 مامان محمد معین 🩵🤰 ۴ ماهگی
مامان zahra😍 مامان zahra😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ملیسا خانوم🩷🎀 مامان ملیسا خانوم🩷🎀 هفته هجدهم بارداری
مامان قندای من مامان قندای من هفته بیستم بارداری
مامان معجزه🎀 مامان معجزه🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لیانا✨🩷 مامان لیانا✨🩷 ۸ ماهگی
مامان مهدی مامان مهدی ۳ ماهگی
مامان معجزه❤️ مامان معجزه❤️ ۹ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد