نه عزیزم هیچ فرقی نمیکنه من قدامی بود بچم خیلی هم خوب بود ماشاءالله رشدشم عالی بود
فرقی نمیکنه
خلفی رو برا این مامانا میگن خوبه که زودتر حرکاتشو حس میکنن
جفت جفته دیگه جپخلفی و قدامی نداره یکی جلوی جنین یکی پشت جنین.مهم اینه بچه صحیح و سلامت باشه
خلفی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.