سلام خانوما جفت خلفی باشه خوبه یا قدامی؟

۴ پاسخ

فرقی نداره ولی خلفی جدا از زود حس شدن حرکات بچه تا حدودی خونرسانیشم بهتره

عزیزم فرقی نداره
فقط جفت خلفی اگه باشه زودتر حرکتای جننین رو میشه حس کرد ،قدامی دیرتر

فرقی ندارن باهم اگر فقط خلقی باشه زودتر حرکات نی نی رو میفهمی

فرقی نداره قدامی جفتت جلوشکمه باید مواظب باشی به شکمت ضربه نخوره

سوال های مرتبط

مامان قندای من مامان قندای من هفته بیستم بارداری
مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی
مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نور خدا مامان نور خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی
مامان جوجه
مامان مامان جوجه مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری