جفت قدامی باشه بهتره یا خلفی؟؟

۵ پاسخ

قدامی از لحاظ اینکه از جنین در برابر ضربه و این‌چیزا مراقبت میکنه خوبه
من دخترم قدامی بود و توراهیم خلفی
دخترم رو تا ماه آخر هیچ حرکت و لگد محکمی حس نکردم ازش
ولی الان از دو هفته پیش کوچولو کوچولو لگداشو میفهمم

فرقی نداره

فرقی نداره خلفی زودتر حرکت بچه میفهمی جفت پشت زمینه
قدامی دیر تر میفهمی جنین پشت جفته

حرکت های بچتو زودتر احساس کنی بهتره یا دیرتر؟

خلفی بهتره

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 ۱ ماهگی
مامان لیمو ترش🍋‍🟩 مامان لیمو ترش🍋‍🟩 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته بیستم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته چهاردهم بارداری
مامان ✨الارا✨ مامان ✨الارا✨ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 😍جوجه کوچولو😍 مامان 😍جوجه کوچولو😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یاسین مامان یاسین روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی
مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 هفته سی‌وهفتم بارداری