قدامی از لحاظ اینکه از جنین در برابر ضربه و اینچیزا مراقبت میکنه خوبه
من دخترم قدامی بود و توراهیم خلفی
دخترم رو تا ماه آخر هیچ حرکت و لگد محکمی حس نکردم ازش
ولی الان از دو هفته پیش کوچولو کوچولو لگداشو میفهمم
فرقی نداره
فرقی نداره خلفی زودتر حرکت بچه میفهمی جفت پشت زمینه
قدامی دیر تر میفهمی جنین پشت جفته
حرکت های بچتو زودتر احساس کنی بهتره یا دیرتر؟
خلفی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.