جفت قدامی بهتره یا خلفی ؟؟ و چه فرقی باهم دارن.

۳ پاسخ

سلام خواهر های عزیز من امروز رفتم سنو ۱۸ هفتگی گفت دهانه رحم ۳۰ سانت هست باید چیکار کنم ک بره بالا پایین نیاد

تو گوگل بزنی بیشتر توضیحات هست حالا من جفتم قدامیه

بهتر و بدتر نداره عزیزم ، بخاطر جای تشکیل جفته ، قدامی بسمت شکم بچه عقب تره پس حرکاتش دیرتر و اروم تر حس میشه ، خلفی جفت پشته بچه جلو حرکات بیشتر حس میشه و احتمالا زودتر ، جفت کناری هم داریم که موقعیت جفت پهلوهاست

سوال های مرتبط

مامان دریا و دلنیا مامان دریا و دلنیا ۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته هفدهم بارداری
مامان شاهان🤍آیهان🤍 مامان شاهان🤍آیهان🤍 ۶ ماهگی
مامان آیکان مامان آیکان روزهای ابتدایی تولد
مامان ارغوان خانم☺️ مامان ارغوان خانم☺️ ۲ ماهگی
مامان اسما مامان اسما هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 ۱ ماهگی
مامان لیمو ترش🍋‍🟩 مامان لیمو ترش🍋‍🟩 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نور خدا مامان نور خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری