۳ پاسخ

زایمان کردی؟؟؟

سلام سرکلاژتو باز کردی؟؟
درد داشت؟؟
رحمت باز نیس؟؟

اورژانسی باید زایمان میکردم سرکلاژم باز کردم حتی یک سانتم نبودم انقدم دهانه رحمم سفت بود هرچی امپول فشار زدن هرچی همون روز ورزش دادن به زور شدم یک سانت نیم در اخرم رفتم سزارین 🤣

سوال های مرتبط