۵ پاسخ

من ارزومه ودعامیکنم۳۵برسه

بسته به وزن جنین شاااید دستگاه بره
اگر آمپول بتا زدی دستگاه نمیره

اره بابا نگران نباش

میره زیر دستگاه حالا چرا این چند روز

چرا حالا زایمان کنی

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا روزهای ابتدایی تولد
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی