۵ پاسخ

شاید سینه رو خوب نمیگیره هوا زیاد میخوره همراه شیر

شما تا حالا برای این موضوع رفتین دکتر؟ بچه منم همینطوره آروغ زیاد داره و گریه میکنه

رفلاکس داره. شیشه شیر هم اگه بهش میدی خوب نیست
دکتر براون بهتره

من بچم خیلی خیلی خیییلی گوز داره🫠😵‍💫😅

سلام مامان به تاپیک هام سر بزنید کلی لباس جدید برای نی نی قندی هاتون آوردیم
09938763493

سوال های مرتبط

مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته یازدهم بارداری