علت آروغ زیاد چیه؟؟از کولیکه یا رفلاکس!

۲ پاسخ

آروغ نشانه هیچی سلامتی

هیچکدوم تو بیمارستان گفتن چهار پنج تا بزنه عادیه

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۴ ماهگی
مامان جوجو مَمَد😚 مامان جوجو مَمَد😚 ۴ ماهگی
مامان فندق خانم مامان فندق خانم ۶ ماهگی