مامانا علت پنیری بالا آوردن همراه اروغ چیه

۱۱ پاسخ

وقتی ک بهش شیر میدی بالافاصله نخوابون و تکونش نده

خیلیم خوبه ویتامین شیرو گرفته و شیر ب حال بچه افتاده

من دکتر بردم گف اگ کم باشه اصلا ایرادی نداره بچه داره چاق میشه و وزن می‌گیره اگ خیلی زیاد باشه مثلا نصف شیری ک خورده یا همشو بالا بیاره رفلاکس داره بعضی موقعا هم بخاطر پرخوری زیاده ک اینجوری میشن

میگن داره تپل میشه اون ی ذره هم ک بالامیاره اضافی بوده

من دیروز از دکتر پرسیدم گفت به خاطر پرخوری بچه اس

قدیمیا میگن بچه ای ک زیاد پنیری بالا بیاره سالم تره😂

دکتر گفت پنیری اشکال نداره طبیعیه

میگن داره تپل میشه

ممکنه زیاده خوری باشه،یا جوری بغل کردین ک به معدش فشار اومده باشه .

قدیمیا میگن شیر پنیری بچه رو تپل میکنه😄😄

اگه کمه اشکال نداره

دختر منم همینجوری هست والا فک کنم رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان اوینا
اوینا مامان اوینا اوینا ۶ ماهگی
مامان دلارا🎀🐣 مامان دلارا🎀🐣 ۶ ماهگی
مامان شاه پسر🩵🦅 مامان شاه پسر🩵🦅 ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۶ ماهگی
مامان هوگر🐣💙 مامان هوگر🐣💙 ۹ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۵ ماهگی
مامان سید امیر حسین  🩵 مامان سید امیر حسین 🩵 ۱۴ ماهگی