پنیری بالا آوردن نوزاد نشانه چیه ؟

۵ پاسخ

خوبه تپل میشه

متاسفانه ار رفلاکس هست عزیزم

ممکنه رفلاکس باشه با دکترش مشورت کن

بعضی وقتا اضافه معدشون بالا میارن

میگن رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۷ ماهگی
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان اوینا
اوینا مامان اوینا اوینا ۶ ماهگی
مامان دلارا🎀🐣 مامان دلارا🎀🐣 ۶ ماهگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۴ ماهگی
مامان شاه پسر🩵🦅 مامان شاه پسر🩵🦅 ۵ ماهگی