۴ پاسخ

سونو نیازی نیست من بردم دکتر قشنگ خودش دست گذاشت چک کرد گفت رفلاکسه یه سری دارو داد و گفت موقع شیر دادن زیر سرش بالشت بزار که شیر و پس نزنه سریع خوب شد

ببین معدش ورم نداره

بستگی داره اخه به یبار دوبار نیست .من اوایل گیر نمیدادم ولی وقتی مداوم شد و زیاد بالا اورد
هم پنیری هم شیر کامل فهمیدم ریفلاکسه

ولله میگن وزن میگیره بچه.
پسر من رفلاکس داره، برگشت شیر رفلاکس پنیری نمیشه.

سوال های مرتبط

مامان دلارا🎀🐣 مامان دلارا🎀🐣 ۶ ماهگی
مامان شاه پسر🩵🦅 مامان شاه پسر🩵🦅 ۵ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۷ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۴ ماهگی
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۶ ماهگی
مامان اوینا
اوینا مامان اوینا اوینا ۶ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۴ ماهگی