علت بالا اوردن پنیری چیه ؟؟؟

۴ پاسخ

میگن توپولی میشه

وزن اضافه میکنه

اضافه شیرو میده بیرون مواد معذی رو دریافت میکنه نگران نباش اگر پنیری باشه مشکلی نیست

اگر زیاد نباشه ،میگن خوبه
یعنی شیر رو خوب هضم میکنه و داره رشد میکنه

سوال های مرتبط

مامان اوینا
اوینا مامان اوینا اوینا ۶ ماهگی
مامان شاه پسر🩵🦅 مامان شاه پسر🩵🦅 ۵ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۷ ماهگی
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۵ ماهگی
مامان آقا حسین مامان آقا حسین ۱۱ ماهگی