باز همه میان میگن رفلاکس داره کولیک داره....... 😐😐پنیری ک باشه میگن اضافه شیره عیبی ندارع
شیرهای هضم شده ای که سردلش مونده
چیز بدی نیست معده اش سبک میشه
یه جا خوندم که پنیری شیر قدیمی تره و وقتی شل و کشداره شیر جدیدتر
ولی نمیدونم این حرف درسته یا نه
سیری
اضاف شیره
رفلاکس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.