بچم‌گاهی اوقات پنیری بالا میاره
نشونه ی چیه ؟

۶ پاسخ

پنیری خوبه.. شل و جهشی بالا اوردن بده

پنیری طبیعیه

اگه پنیریه طبعیه
رفلاکس ینی جهشی بالا بیاره

عادیه نگران نباش

احتمالا رفلاکس

احتمالا رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان آیهان🧸🦋 مامان آیهان🧸🦋 ۱۴ ماهگی
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی