۲ پاسخ

زنای قدیم بهش میگن پنیرک و میگن بچه میخاد چاق بشه .
و میگن اگه میخاید پنیرک بالا نیارن ماست و شیر و دوغ نخورید . من امتحان کردمم ببینم ربطی داره . اره واقعا تاثیر داشت

تا حدی طبیعیه
بعد شیر یک ربع حتما عمودی نگه دار

سوال های مرتبط

مامان دیار 🩵🧸 مامان دیار 🩵🧸 ۱۴ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۵ ماهگی