بالا آوردن پنیری نشونه چیه

۹ پاسخ

پنیری ینی رفلاکس داره

اره رفلاکسه دیگ اگ شیرخالی باشه ینی تو معدش نرفته اگ پنیری بالا بیاره ینی شیر هضم شده است

دکتر بمن گفت یکم بالااوردن هیچ اشکالی نداره ولی اگه زیاد و جهشی باشه رفلاکسه

ما میگیم ینی بچه داره وزن میگیره معده جا باز میکنه

رفتی بهداشت بپرس

سیر شدن

میگن بچه میخواد چاق بشه
اگه ابکیه یا سردشه یا رفلاکس داره

میگن بچه میخواد چاق بشه پنیری بالا میاره طبیعیه اضافه شیره بچه منم همینه

فک کنم عادیه ولی اگر هر روز شیر کامل بالا بیاره نشونه رفلاکسخ

سوال های مرتبط

مامان ماهی😘 مامان ماهی😘 ۱۳ ماهگی
مامان فندوقی مامان فندوقی ۲ ماهگی
مامان آرین کوچولو 🩵 مامان آرین کوچولو 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان Sevin🍓🎀 مامان Sevin🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد