نپسرمنماینطوریه
خانوما دعا کنین نینی مو صحیح و سالم به دنیا بیارم بستری شدم🤲👶🤲
نه بابا
ببین کلا شیر باشه پنیری باشه
اگه از کوشه دهنش بریره هیچ ایرادی نداره حتی اگه زیاد باشه
اما اگه بالا بیاره مثلا جهشی باشه میشه رفلاکس که باید بری دکتر
نه بد نیست از قدیم میگن یعنی بچه داره تپل میشه،یعنی قشنگ شیر خورده سیره
نه طبیعیه
والا اینجا یکی میگه خوبه یکی میگه بده
دختر منم بعضی وقتا اینجوری میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.