بالا آوردن پنیری بده ؟؟؟

۶ پاسخ

ن‌پسر‌منم‌اینطوریه

خانوما دعا کنین نینی مو صحیح و سالم به دنیا بیارم بستری شدم🤲👶🤲

تصویر

نه بابا
ببین کلا شیر باشه پنیری باشه
اگه از کوشه دهنش بریره هیچ ایرادی نداره حتی اگه زیاد باشه
اما اگه بالا بیاره مثلا جهشی باشه میشه رفلاکس که باید بری دکتر

نه بد نیست از قدیم میگن یعنی بچه داره تپل میشه،یعنی قشنگ شیر خورده سیره

نه طبیعیه

والا اینجا یکی میگه خوبه یکی میگه بده
دختر منم بعضی وقتا اینجوری میشه

سوال های مرتبط

مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۱ ماهگی
مامان Sevin🍓🎀 مامان Sevin🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان آیهان🧸🦋 مامان آیهان🧸🦋 ۱۴ ماهگی
مامان ماهی😘 مامان ماهی😘 ۱۳ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۳ ماهگی
مامان فندوقی مامان فندوقی ۲ ماهگی
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان leiana مامان leiana ۱۶ ماهگی
مامان دل آرام🍩🫧 مامان دل آرام🍩🫧 ۹ ماهگی
مامان آرین کوچولو 🩵 مامان آرین کوچولو 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان پناه👧🏻 مامان پناه👧🏻 ۹ ماهگی