مامانا بالا آوردن پنیری طبیعیه؟؟

۸ پاسخ

اره نشونه خوبیه، اگه شیر خالی بدون پنیر بالا بیاره بده

اگ پنیری بدون جهش باشه این نشونه ی اینکه شیر اضافه بش دادی
اگ جهشی و ابکی بود این رفلاکسه

پسرمنم فقط پنیری میاره بالا چندبار در روز میشه

میگن بچه داره وزن میگیره

اره عزیزم طبیعیه نگران نباش

اره یعنی هضمش کرده و اضافه اشه منم گاهی بالا میاره

من اروغ ک نمیگیرم پشت هم بالا میاره

دختر منم بالا میاره

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۴ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۷ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۴ ماهگی
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان اوینا
اوینا مامان اوینا اوینا ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۶ ماهگی