۲ پاسخ

ب من تو آنومالی گفتن یه ماه دیگه برم برای سونوی رشد

یادم نیست دقیق ولی بنظرم از ۲۶ هر هفته میرفتم سونو چون بچه هام اختلاف وزن داشتن

سوال های مرتبط

مامان دایان ودیان مامان دایان ودیان ۱ ماهگی
مامان مامان جوجه ها مامان مامان جوجه ها هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد