دوستان شیاف رو مقعدی بزاری بهتره یا واژنی؟

۱۱ پاسخ

مقعدی

مقعدی ،بارداری قبلیمم مقعدی میذاشتم

من مقعد میذارم

من مقعد

من سه ماهه ک فقد مقعد میزارم .

دکتر به من گفت واژینال بذار

من واژینال میذارم

معقدی

من همیشه واژینال میذاشتم اما تازگیا فهمیدم مقعده بهتره زودتر و بهتر جذب میشه و ریسک احتمال عفونت از بین میبره

مقعدی

من مقعدميزارم

سوال های مرتبط

مامان مارشمالو🍬 مامان مارشمالو🍬 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه هفته سی‌وهشتم بارداری