کسی میدونه ۳ هفته باشی یا ۴ هفتگی عدد تیترا بتا چند باید باشه حدودا؟

۴ پاسخ

بیاگلم طبیعیش اینه

تصویر

همه یکی نیستن.من دوقلو بودن نمیدونستم روز سوم موعد ۹۵۵ بود هفته سوم بودم فکر کنم

عزیزم روند بتا باید صعودی بشه من تو هفته ی پنجم اولین ازمایش بتا۲۵۰ بود هریک روز درمیون تکرار کردم ازمایشو تا برسه بالای ۱۲۰۰ که ساک بارداری تشکیل بشه

بایدی وجود نداره همه یکی نیستن

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا هفته هفدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان nnnnnn مامان nnnnnn روزهای ابتدایی تولد