۲ پاسخ

من از یه خانمی توی مطب شنیدم زایمان اول شو اونجا بوده
گفت معمولی بوده نه تعریف کرد نه گفت بد بوده

میگن خوبه

سوال های مرتبط

مامان 👨‍👩‍👦پسرم🩵 مامان 👨‍👩‍👦پسرم🩵 ۱ ماهگی