بیمارستان بابک تهران زایمان کردین شرایطش چجوریه؟؟؟

۲ پاسخ

بیمارستان نیس که زایشگاهه خیلی کثیفه داخل بخش زایمانش ما واسه زردی خواهر زادم دو روز اونجا بودیم حالت تهو گرفتیم

قشنگا کانال روزمرگی و بارداری من 😍
عضو شو ک بدونی یه خانم باردار روزش چطور میگذره 😍😍

‏rubika.ir/sahar_dailyy

سوال های مرتبط