کسی بیمارستان بابک زایمان داشته چجوریه خوبه

۶ پاسخ

اگه توی اون محدوده میخوای زایمان کنی اقبال خیلی بهتر از بابکه
من خودم اقبال زایمان کردم
دوستم بابک
ولی از نظر رسیدگی برخورد پرسنل تمیز بودن همه جوره اقبال سرتره

دوستم خودش تو چهل سالگی و دخترش بیس سالگی
هر دو بچها اونجا زایمان کردن س سال پیش حدودا
راصی بودن

من پارسال سر پسر دومیم زایمان کردم عالی بود رسیدگیش همه چیش

من پارسال
خدایی عالی
ببین ساختمون قدیمیه ولی من دکترم عالی بود بعد زایمانم خیلی بهم رسیدن تو تایپکمم هس فقط اتاق خصوصی بگیر

عالیه من پارسال زایمان کردم

من ۳۰ سال پیش خودم بدنیا اومدم اونجا😅😅😅
شنیدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان 👨‍👩‍👦پسرم🩵 مامان 👨‍👩‍👦پسرم🩵 ۱ ماهگی