خانما بتا دادم 137بود واسه چی کم بود سه روز از پریودیم گذشته

۶ پاسخ

بالای ۲۵ مثبته لقاح دیر تشکیل شده نگران نباش

ی وقتاییم لقاح دیر تشکیل شده . نگران نباش الان دوبرابرشده

خودش میره بالا

دقیقا منم صد و سی بود س روز بعد تکرار کردم دو برابر شده بود دوبرابر بشه اوکی هس

ماه چند اقدامی؟

کم کم میره بالا نگران نباش

سوال های مرتبط