مامانا باردار شما سر گیجه دارین؟؟؟؟؟

۸ پاسخ

ارع خیلی

من دارم اکثرا وقتی سرپا باشم خصوصا صبح ها جلو چشمم سیاه میشه

معمولا توی هفده هفتگی اوج سرگیجه هست
من اولا داشتم و الان دوباره

آره عزیزم منم سرگیجه داشتم ۲بار؛خرما خوردم بهتر شدم

عزیزم جنسیت بچتون چیه
منم سرگیجه دارم میگن سردردوسر گیجه مال بارداری پسره

من یک هفته ست هروز سردرد دارم

من خیلی

من ۱بار حس کردم کمی سرم گیج رفت

سوال های مرتبط

مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد