دوستان ۳۷ هفتهو ۴ روز بچم دیگ کامله؟؟

۶ پاسخ

میترسم بره دستگاه

نامه عملم واسه ۳۷ هفتهو ۴ روز داده.
فک‌کنم چون سر بچهم‌خیلی پاایین بود
زود میخاد عملم کنه

منم باید37وچندروززایمان کنم بخاطر دیابت حتماکامله دیگه

اره عزیزم
من 37هفته و 4روز سزارین اورژانسی شدم بخاطر پارگی کیسه آب

بله کامله

بلهههه

سوال های مرتبط

مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری