۴ پاسخ

اول قیچی کن با موچین هر مدلی که را دستته چسب بزن از ته چشم شروع کن بلنداشو بزار

انشالله ک بتونی عزیزم یبار بزاری قلقش میاد دستت

سایز بلندتو گوشه خارجی بزار دوتا بقیشو سایز کوتاه

مژه ریسه ای هات ساده هستن یا فیشر؟

سوال های مرتبط

مامان ❣️ دو گل پسر❣️ مامان ❣️ دو گل پسر❣️ ۴ سالگی