بچهاااا یه عکس،از فین گیر اتون میدین؟؟

۷ پاسخ

به نام خدا دستمال🥹☺️

من خيلي راضيم مامكوزيه يه حالت ماسكم داره قبلش بخور ميده بعد با پوار خالي ميكنم

تصویر

من میکرودم خودمو چند تاسری گزاشتم با ضرب کوتاه 😅😅کردمش پوار بینی نمیدونم خوبه یا نه ولی واسه من خوب بود

اینهههه

تصویر

من قبلا دستی گرفته بودم
مارکش چیکو بود خیلی اذیت میکرد
اینو جدیدا گرفتم خیلی خوبه

تصویر

فین گیر دستیه از این ساده ها

دم دستم‌نیس ک عکس بدم . مارک بیبی لنده

سوال های مرتبط

مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 ۱۵ ماهگی
مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 ۱۵ ماهگی
مامان سارا جون مامان سارا جون ۵ ماهگی
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان شازده خانم🩷 مامان شازده خانم🩷 ۹ ماهگی
مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی