۲۳ پاسخ

تو هنوز 36هفتته از الان میخای بزای؟

تا دراز میکشیم بچه میگه بلندشو آب بده غذا بده بیا باهام بازی کن و و و

الانم هی داره کرم میریزه
باباشم اونطرف دراز کشیده میگم ساکت بابا خوابه
تازه میگه بچه دنیااومد شب گریه کرد به من کار نگیری
ی گهواره براش جور کن😐

من 36ویک روزمه

هنوز زوده

منم صبرم تموم شده دیگه 😂

عجبا پس ما چی بگیم

من۳۷هفته و۵روزم خواهرم بااینکه سزارینم دکترم گف۹بهمن بیام یعنی پایان۳۹هفته🫠

منو تو باهمیم
زوده از الآن بیان انشالله 38هفتشون کامل بشه برن تو39بدنیا بیان
هم‌وزن بگیرن تا اون وقت چون هفته های آخر برا جنین خیلی مهمه

نترس جانموندی😅😅😅

بیا من

منم هفته بعد شنبه ب امید خدا میرم برای زایمان برام دعا کنید
ولی چشم بهم بزنی میگذره😍🤍

منم از خدامه بس ک دا رم اذیت میشم

گهواره ی منم هرروز یکی میزاد😅بقیه هم بچه های یک ماهه دارن
ادم افسردگی میگیره

منم هستم بچم امشب خودش سفت کرده ولی درد ندارم احساس میکنم اومده پایینتر

منم هستم حاضر🫠

منم هنو منتظرم🫣🥺🤣

آییی نگوو🤧

منم هنوز نزاییدم

من هفته بعد زایمان میکنم😄

🤧🤧🤧🤧باسلام

هنوز ما موندیم 😂😂😂

منم هنو موندم نزاییدم😂

آره راست میگی آدم استرس میگیره😅

😂جان

سوال های مرتبط

مامان سلین🩷😍 مامان سلین🩷😍 ۱۲ ماهگی
مامان معجزه🥹✨ مامان معجزه🥹✨ ۴ ماهگی
مامان روهان مامان روهان ۷ ماهگی