خانما شیر میدم قرص اورژانسی بخورم اشکال نداره؟

۴ پاسخ

‌یکبار خورد مشکلی نداره

ن‌بخور.من‌خوردم‌چیزی هم نشده

پیامای شما چطور میاد مال من نمیاد رو فرزند پروری

اره ممنوعه شیرت خشک میشه

سوال های مرتبط

مامان ایدا و پویان مامان ایدا و پویان ۱۴ ماهگی