۱۸ پاسخ

ان شالله واسه ماهم دعاکن

انشالله که مثبتی

انشاءالله به امید حضرت زهرا مثبت بشی عزیزم 😍🤲🏻 مثبت بودی برای ماهم دعا کن این ماه جواب بگیریم ( دعای زن باردار زود میگیره ) 😉🤌

انشالله که مثبتی عزیزم ب امیدخدا برو آزمایش بده با خبر خوش بیا

ایشالله که میری میای خبر خوب بهمون میدی❤️🥹🥰

عزیزم تبریک‌میگم خداحفظش کنه برات
گلم کیستت چندسانت بود منم درگیرشم با داروام جپاب نمیده البته اسپرم همسرمم یکم ضعیفه

چی شد دختر جواب ازمایشت؟

انشاءالله که باردارباشی منم چندسال درگیرکیست واندومتریوزبودم‌ الان دوماه لاپاراسکوپی کردم.میشه بگیدچه دارویی استفاده کردین ک باردارشدین

حتما بهمون خبر بده

انشاالله مثبتی عزیزم خودمم درگیره این کیست مزخرم

ان شاءالله با خبر خوب برگردی عزیزم

چند روز تاخیر داری؟ منم ا کیست مزخرف داشتم و عمل کردم

انشالله ک مثبتی 🥹

خدا کنه که مثبت بشی مثبت شدی خبرم کن

خیر انشالا

انشالله که میری میایی خبر خوش رو ب ما میدی عزیزم برامنم دعا کن آزمایش بتا برم مثبت بشه بی بی چک که دوتا زدم مثبت شده

ان شاالله ک مثبته

ایشالا بری و با خبر خوش بیایی 🥺🥰❤️

سوال های مرتبط

مامان عشق دوقلو🥒 مامان عشق دوقلو🥒 هفته هجدهم بارداری