سلام خانوما با فولیکول ۱۳و۱۱کسی باردار شده؟

۴ پاسخ

فولیکول های من ۱۹ و۲۰ و ۲۱ بودن ماه پیش ولی حامله نشدم

ب دکترگفتم گفت اقدام کن امپولاشو قبلش زدم

باید بالای ۱۵ باشه

کوچیکه باید بری سونو بلکه آمپول داد

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها🩵 مامان محمد طاها🩵 ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا قصد بارداری
مامان تـــو دِلــیم🎀 مامان تـــو دِلــیم🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری