سلام دوستان ببخشید آزمایش سلفیری برای چیه؟؟؟

۳ پاسخ

من سر دخترم تو سونوی ان تی ریسک متوسط سندروم داون نشون داد بخاطر اون سلفری دادم
ضمن اینکه تو همین سلفری جنسیت هم قطعی گفته میشه تو هفته های پایینتر

برای چک کردن کروموزوم ها که خدایی نکرده سندروم نباشه و یه سری بیماری های ژنتیکی هزینش بالاس ولی خیلی ارزش داره خیالت راحت میشه

سندرم کروموزوم های ۱۹ و ۲۱و یکی دیگه که یادم نیس. ازمایش خون میدی

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🤰عشق مامان مامان 🤰عشق مامان هفته سی‌وششم بارداری
بابای هیراد بابای هیراد هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته هجدهم بارداری