از غذا حالم بهم میخوره حتی بهش فک میکنم حالم بدمیشه🥴😞

۵ پاسخ

سلام خوبی عزیزم
تو همون کوثر بلاگری؟؟؟

دکترم گفت عادیه تا اخر ماه چهارم
من هنوزم اینجوریم با شلغمو گوجه زندگی میکنم

من هنوزم همینم

دیگه چاره چیه تا ۳ ماه اول اینجوری هستی عزیزم

من که کلا آشپزی گذاشته بودم کنار دیدم نه نمیشه دارن گشنگی طی میکنم ماسک میزنم میپزم نگاشم نمیکنم😁

سوال های مرتبط