دلم میخاد تست بزنم🥲😂 ۱۰ روز مونده ب موعدم

۶ پاسخ

اصلا نشون نمیده

من ۹‌روز دیگ مونده
موعودم ۸ بهمنه
از تو ۸ بهمنه،؟
علائم چی داری از الان؟

من حتی با ۳روز تاخیر آزمایش بتا دادم منفی شد بعد دوباره تکرار کردم با تاخیری بیشتر مثبت شد
شما هم نزن بزار از تاخیریت بگذره حداقل یک هفته تا ۱۰روز بعد بی بیچک جواب میده

جواب نمیده ک

نه نزن زوده میخوره تو ذوقت

نه زوده منم هفت روز مونده دارم از فضولی می‌ترکم 🤣

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان لنا مامان لنا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان هدیه خدا🥲♥️ مامان هدیه خدا🥲♥️ هفته یازدهم بارداری