ناهار دیر هنگام دخترم 😁

#فرزندپروری

#شیرخشک

تصویر
۷ پاسخ

عزیزم اون گوشتا رو چطوری پختی؟؟
داخلشون قشنگ میپزه‌؟ ‌‌من همش احساس میکنم توش خام میمونه

عزیزم نوش جانش برنج زعفرانی بهش میدید ؟؟

ماشالله همشو‌میخوره ؟

سرخ کردید؟؟

فک کنم کتلت هست .۱۱ماهشه این بافت میتونه راحت بخوره

اون توپک ها چیه گلم

عزیزم اون توپک ها چیه

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۱ سالگی
مامان آوای من💋 مامان آوای من💋 ۱۲ ماهگی
مامان دلوین 🧚‍♀️💗 مامان دلوین 🧚‍♀️💗 ۱۵ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه ۱ سالگی